Seurakunnasta diakonissa Anneli Palonen haastoi kaikki Viitasaaren järjestöt osallistumaan perjantaina 8.5. järjestettävään rollaattorimarssiin, teema oli ”hyvän ja arvokkaan vanhuuden puolesta”! Tarkoitus oli, että saamme eri hoivalaitoksista tuotua asukkaita ulkoilemaan. Tapahtuma on iloinen, positiivinen eikä ketään vastaan. Marssi alkaa kaupungintalolta torin rantaan jossa on kahvitarjoilu.
Tapahtuma onnistui erittäin hyvin. Siihen osallistui yli 400 henkilöä. Ilma oli kaunis ja Eläkeliiton jäseniä oli avustamassa Viitalinnan asukkaita sekä liikenteenohjaajina, kahvin ja hernekeiton tarjoilussa. Kiitos kaikille osallistujille.
